Francesc Duch 🎗️(@fraduchaltet) 's Twitter Profileg

479 Followers

244 Following

VellBlues ||*|| 🎗 Josep Maria M.P.(@Elvellblues) 's Twitter Profile Photo

Oriol Oriol Junqueras 🎗️: Aquest matí hem estat a les portes de la Seat, a Martorell, aprofitant el canvi de torn de la nit al matí per saludar les treballadores i els treballadors que entraven i sortien del seu lloc de feina. En total hem repartit 3.900 flyers en què es mostra l'obra de

Oriol @junqueras: Aquest matí hem estat a les portes de la Seat, a Martorell, aprofitant el canvi de torn de la nit al matí per saludar les treballadores i els treballadors que entraven i sortien del seu lloc de feina. En total hem repartit 3.900 flyers en què es mostra l'obra de
Esquerra Sant Cugat(@ercsantcugat) 's Twitter Profile Photo

Ens deixa una persona d'ideals ferms, humanistes, i un gran defensor d'un projecte europeu fort que apostés pels drets humans i el dret a l'autodeterminació. A el vam podem escoltar durant la campanya del referèndum de l' .

Pere Aragonès i Garcia 🎗(@perearagones) 's Twitter Profile Photo

Jo em presento amb l'aval de la feina feta. Tenim l'atur més baix en 15 anys. Tenim més de 3,7 milions de treballadors a Catalunya i batem rècords d'exportació i d'inversió estrangera. Ambició, aposta per la reindustrialització i governança compartida amb sindicats i empreses.

account_circle

Reitero la disposició per fer debats, amb tothom i on sigui, també a la Catalunya Nord. És bo i necessari que el país conegui les propostes i la visió de futur de cada cap de llista. El president Puigdemont no vol debatre. Si volgués, seria tan fàcil com posar hora i lloc.

Esquerra Republicana(@Esquerra_ERC) 's Twitter Profile Photo

🎥 Pere Aragonès i Garcia 🎗: 'Representem el fil roig de lluites i combats democràtics. No ens rendirem: tenim la set de victòria i de seguir bastint una . El a guanyar, guanyar i guanyar. Tornarem a vèncer!'

🎥 Pere Aragonès i Garcia 🎗:

'El projecte de Salvador Illa és espanya.
El projecte de Carles Puigdemont és Puigdemont.
El projecte d'Esquerra Republicana és Catalunya. Fem que el guanyi Catalunya!'

Esquerra Republicana(@Esquerra_ERC) 's Twitter Profile Photo

🎥 Oriol Junqueras 🎗️: 'Esquerra Republicana som el partit més represaliat de la història. Vam ser els primers que vam insistir i vam plantejar el referèndum🗳️. Som els més represaliats perquè tohom sap que el país no farà cap pas decisiu sense nosaltres✊'.

Pere Aragonès i Garcia 🎗(@perearagones) 's Twitter Profile Photo

El projecte de Salvador Illa és Espanya.
El projecte de Carles Puigdemont és Carles Puigdemont.
El projecte d'Esquerra Republicana és Catalunya.

Hem obert camí pel referèndum, millorat els serveis públics i tenim el nivell d'atur més baix en 15 anys.

El 12-M fem que guanyi Catalunya✊🏻

Esquerra Sant Cugat(@ercsantcugat) 's Twitter Profile Photo

L'Ateneu Santcugatenc ha acollit una nova presentació del darrer llibre d'en Raül Romeva i Rueda ➡️ 'La política ha de connectar emocions però també gestionar i millorar la vida de les persones, a més de projectar futur, ideologia i il•lusió.'

L'@Ateneu ha acollit una nova presentació del darrer llibre d'en @raulromeva ➡️ 'La política ha de connectar emocions però també gestionar i millorar la vida de les persones, a més de projectar futur, ideologia i il•lusió.' #SantCugat #BlindemDrets #SomGovern
Esquerra Republicana(@Esquerra_ERC) 's Twitter Profile Photo

🎥[VÍDEO] El Congrés aprova✅ tramitar una llei per regularitzar totes les persones immigrades que es troben en situació irregular

🗣️Jordi Salvador Duch: 'És una qüestió de justícia, humanitat i pragmatisme'

➕info.👇
esquerra.cat/ca/ilp-regular…

TOT Sant Cugat(@totsantcugat) 's Twitter Profile Photo

💬 OPINIÓ | Bernat Picornell Grenzner, portaveu d'Esquerra Sant Cugat

💬 'La política de bloqueig ha aturat el pressupost més expansiu de la història: més de 2.400 milions d'euros per revertir les retallades d'inicis de la dècada anterior'

totsantcugat.cat/opinio/12-maig…

carles campuzano(@carlescampuzano) 's Twitter Profile Photo

Per compromís amb el país i amb el bon govern, formaré part de les llistes de Esquerra Republicana. Lluny de la política retòrica buida de propostes, per la política útil i que transforma la realitat, fem valdre la feina ben feta pensada per la Catalunya sencera.Anem per feina.

Esquerra Sant Cugat(@ercsantcugat) 's Twitter Profile Photo

Visitem el mercat de pagès de . El comerç local i de proximitat també és un element que ens ajuda a cohesionar i dinamitzar els barris de .

Visitem el mercat de pagès de #Mirasol. El comerç local i de proximitat també és un element que ens ajuda a cohesionar i dinamitzar els barris de #SantCugat. #BlindemDrets #SomGovern
Pere Aragonès i Garcia 🎗(@perearagones) 's Twitter Profile Photo

Les conclusions de l'informe sobre el referèndum d'independència de l'Institut d'Estudis de l'Autogovern són clares: Votar sobre la independència és possible en l'actual marc legislatiu i només és qüestió de voluntat política fer-ho realitat. Com l'amnistia.

324.cat(@324cat) 's Twitter Profile Photo

Tomàs Molina, número dos d'ERC a les europees: 'Cal lluitar contra el canvi climàtic' ccma.cat/324/tomas-moli…

MÉS per Mallorca(@MESperMallorca) 's Twitter Profile Photo

✍️ Ara Més (Més per Menorca, Ara Eivissa 🐬 i MÉS per Mallorca) signam l'acord de coalició d'Ara Repúbliques amb Esquerra Republicana, EH Bildu i BNG - Bloque Nacionalista Galego per les eleccions al Parlament Europeu 🇪🇺

Per l'Europa dels pobles, la justícia social, la democràcia i la llibertat

✍️ Ara Més (@MesperMenorca, @araeivissa i MÉS per Mallorca) signam l'acord de coalició d'Ara Repúbliques amb @Esquerra_ERC, @ehbildu i @obloque per les eleccions al Parlament Europeu 🇪🇺 Per l'Europa dels pobles, la justícia social, la democràcia i la llibertat
TOT Sant Cugat(@totsantcugat) 's Twitter Profile Photo

🔴 La regidora Esther Madrona, en les llistes d'Esquerra Republicana a les eleccions al Parlament

🗳️ La santcugatenca ha estat una de les 7 regidores escollides per representar el Vallès Occidental en les llistes d'ERC al Parlament

Esquerra Sant Cugat totsantcugat.cat/actualitat/pol…