GSB_Osmaniye Gençlik Merkezleri (@gsb_osmaniyegm) 's Twitter Profile
GSB_Osmaniye Gençlik Merkezleri

@gsb_osmaniyegm

Gençlik ve Spor Bakanlığı, Gençlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü Osmaniye Gençlik Merkezi’ne ait resmi Twitter hesabıdır.

ID: 1131220184

linkhttp://genclikmerkezi.gsb.gov.tr calendar_today29-01-2013 14:40:26

9,9K Tweet

1,1K Followers

394 Following

GSB_Osmaniye Gençlik Merkezleri (@gsb_osmaniyegm) 's Twitter Profile Photo

Medeniyet Tarih ve Kültür Kampı Nevşehir; 📌1. Gün 📍Balon Uçuş Seyri 📍Uçhisar Kalesi 📍Güvercinlik Vadisi 📍 Göreme Açık Hava Müzesi 📍Devrent Vadisi 📍 Üç Güzeller Peri Bacaları gezerek keyifli bir gün geçirdik. #GSBGM

Medeniyet Tarih ve Kültür Kampı Nevşehir;
📌1. Gün
📍Balon Uçuş Seyri
📍Uçhisar Kalesi
📍Güvercinlik Vadisi
📍 Göreme Açık Hava Müzesi
📍Devrent Vadisi
📍 Üç Güzeller Peri Bacaları
gezerek keyifli bir gün geçirdik.
GSB_Osmaniye Gençlik Merkezleri (@gsb_osmaniyegm) 's Twitter Profile Photo

🎬 Açık Hava Sinema Geceleri Başlıyor🌟 "Aybüke: Öğretmen Oldum Ben" filmi ile buluşuyoruz. 🍿🎥 9 Haziran 2017’de şehit olan öğretmen Şenay Aybüke Yalçın’ın hayat hikayesini gelin birlikte izleyelim. #GSBSosyalUyum 🗓️ : 8 Ağustos PERŞEMBE 🕘 : 20:30 📍 : KONTEYNER GENÇ OFİS

🎬 Açık Hava Sinema Geceleri Başlıyor🌟

"Aybüke: Öğretmen Oldum Ben" filmi ile buluşuyoruz. 🍿🎥

#GSBSosyalUyum

🗓️ : 8 Ağustos PERŞEMBE
🕘 : 20:30
📍 : KONTEYNER GENÇ OFİS
GSB_Osmaniye Gençlik Merkezleri (@gsb_osmaniyegm) 's Twitter Profile Photo

Gençlerimizle sosyal uyum ve gençlik katılımı projemiz kapsamında Konteyner Genç Ofisimizde bir araya geldik ve açık hava sinema etkinliğimizi gerçekleştirdik. Aybüke 'Öğretmen Oldum Ben' filmini izleyerek bu özel akşamda gençlerimizle bir arada olmanın mutluluğunu paylaştık.

Robolig için geliştirdiğimiz çok eksenli hareket kabiliyetli aracımızın tanıtım videosu yayında! 🚗💡 Yenilikçi tasarımı ve üstün manevra kabiliyeti ile geleceğin teknolojisine bir adım daha yaklaşıyoruz. Bu heyecan verici projeyi gençlerimizin emeği ve azmiyle hayata geçirdik.

#BirKardeşlikİklimi ‘nde buluşmak üzere gençlerimizle 8.döneme başlıyoruz! 🏕️ 📍 Mersin Mehmet Akif Ersoy 📍Mersin 23 Nisan Gençlik Kampları için yola çıktık. Yeni arkadaşlıklar, unutulmaz anılar ve dopdolu bir kamp dönemi bizleri bekliyor.

#BirKardeşlikİklimi ‘nde buluşmak üzere gençlerimizle 8.döneme başlıyoruz! 🏕️

📍 Mersin Mehmet Akif Ersoy
📍Mersin 23 Nisan

GSB_Osmaniye Gençlik Merkezleri (@gsb_osmaniyegm) 's Twitter Profile Photo

"Merkezim Her Yerde" etkinlikleri kapsamında, Çona Köyü Camii Kuran Kursu öğrencileriyle dolu dolu bir gün geçirdik! Gençlerimizin enerjisi ve heyecanı bizlere ilham verdi. Onlarla birlikte vakit geçirmek bizim için büyük bir mutluluk. 🌟 #GSBGM Gençlik ve Spor Bakanlığı 🇹🇷 Dr. Osman Aşkın Bak

<a href="/gencliksporbak/">Gençlik ve Spor Bakanlığı 🇹🇷</a>
<a href="/OA_BAK/">Dr. Osman Aşkın Bak</a>
GSB_Osmaniye Gençlik Merkezleri (@gsb_osmaniyegm) 's Twitter Profile Photo

Valimiz Dr. Erdinç Yılmaz, "Bir Kardeşlik İklimi" Projesi kapsamında Ülkemizin farklı İllerinden İlimize gelen gençlerle buluştu. Gençlerimizle sohbet eden Vali Yılmaz, gençlerin İlimizden güzel anılarla ayrılmalarını temenni etti.

Gençlerimizle Sosyal Uyum ve Gençlik Katılımı projemiz kapsamında Osmaniye Konteyner Kentte buluşarak keyif dolu bir açık hava sinema etkinliği gerçekleştirdik. Hep birlikte, milli gururumuzun öyküsünü anlatan ‘Cep Herkülü: Naim Süleymanoğlu’ filmini izledik.🎥 🍿

Osmaniye Gençlik Merkezi olarak gönüllü gençlerimizle birlikte bugün Karaçay Mesire Alanı’nda çevre temizliği yaptık. Doğamızı korumak, gelecek nesillere temiz bir dünya bırakmak bizim sorumluluğumuz. Hep birlikte daha temiz bir Osmaniye için el ele! 🌿♻️ #GSBGM

Hep birlikte daha temiz bir Osmaniye için el ele! 🌿♻️
GSB_Osmaniye Gençlik Merkezleri (@gsb_osmaniyegm) 's Twitter Profile Photo

Osmaniye Konteyner Kent Genç Ofisimizde gençlerimizle bir araya gelerek Sosyal Uyum ve Gençlik Katılımı projemiz çerçevesinde sinema keyfi yaşadık. Hep birlikte Ayla filmini izlerken, kardeşlik ve dayanışma duygularımızı pekiştirdik.

Osmaniye Konteyner Kent Genç Ofisimizde gençlerimizle bir araya gelerek Sosyal Uyum ve Gençlik Katılımı projemiz çerçevesinde  sinema keyfi yaşadık. Hep birlikte Ayla filmini izlerken, kardeşlik ve dayanışma duygularımızı pekiştirdik.

81 İlde eş zamanlı olarak 25 Ağustos’ta Gençlik ve Spor Festivali’nde Bir Aradayız! Birbirinden eğlenceli aktivitelerle dolu festivale tüm halkımız davetlidir. 📅25 Ağustos ⏰18:00 📍Karaçay Doğa park Bisiklet ve Yürüyüş Yolu

Birbirinden eğlenceli aktivitelerle dolu festivale tüm halkımız davetlidir.
📅25 Ağustos
⏰18:00
📍Karaçay Doğa park Bisiklet ve Yürüyüş Yolu
GSB_Osmaniye Gençlik Merkezleri (@gsb_osmaniyegm) 's Twitter Profile Photo

♻️ İklim Değişikliği ve çevre bilinci konularında farkındalık kazandırmak amacıyla Tumurly Akademi işbirliğiyle Sürdürülebilirlik Akademi çalışması gerçekleştirilecektir.

30 Ağustos Zafer Bayramını Zorkun Şenlik Tepesi’nde gerçekleştirdiğimiz Çadır Kampıyla kutladık! 🇹🇷 Programımızda: ✅ Çadır kampı ✅ Tarih söyleşisi ✅ Çevre temizliği ✅ Kuş evi yapımı ✅ Doğa tombalası ✅ Doğa yürüyüşü ✅ Ateş başı canlı müzik ✅ Sabah namazı

Programımızda:
✅ Ateş başı canlı müzik
✅ Sabah namazı
GSB_Osmaniye Gençlik Merkezleri (@gsb_osmaniyegm) 's Twitter Profile Photo

📍 Konteyner Kent Genç Ofis Bugün, konteyner kentteki çocuklarımızla taş boyama etkinliğimizi gerçekleştirdik. Yüreklerindeki rengârenk dünyayı taşlara yansıttılar. Bu anlamlı günde çocuklarımızın mutluluğuna ortak olduk. Onların gözlerindeki sevinç, hepimize umut verdi.

📍 Konteyner Kent Genç Ofis
GSB_Osmaniye Gençlik Merkezleri (@gsb_osmaniyegm) 's Twitter Profile Photo

" Sağlıklı Yaşam ve Spor Kulübü “ olarak doğanın bize sunduğu eşsiz güzellikleri keşfetmek için Çona Kanyonundaydık. 🍃 Her adımda kanyonun ihtişamı bizi karşılarken, doğanın huzur dolu enerjisiyle tazelendik. Sağlıklı bir yaşamın anahtarı doğada saklı!

GSB_Osmaniye Gençlik Merkezleri (@gsb_osmaniyegm) 's Twitter Profile Photo

Sosyal Uyum ve Gençlik Katılımı projesi kapsamında, Dini ilimler atölyesine katılan gençlerimiz ile Karaçay Mesire alanında Keyifli ve güzel bir etkinlik gerçekleştirdik. #GSB #VerEliniKardeşim

#GSB
#VerEliniKardeşim
GSB_Osmaniye Gençlik Merkezleri (@gsb_osmaniyegm) 's Twitter Profile Photo

Gençlerimizle gurur duyuyoruz! 🎉 Osmaniye Gençlik Merkezi Deneyap Atölyesi, Teknofest 2024 Türkiye Geneli *Engelsiz Yaşam Kategorisi'nde En İyi Sunum* ödülünü kazandı! 🏆 Bu anlamlı ödül, gençlerimizin emeklerinin ve azimlerinin en güzel göstergesi oldu.✨

GSB_Osmaniye Gençlik Merkezleri (@gsb_osmaniyegm) 's Twitter Profile Photo

Sosyal Uyum ve Gençlik Katılım Projesi kapsamında, Filistinli Ümmet Hayr Derneği’ni ziyaret ederek çocuklarla birlikte keyifli ve anlamlı etkinlikler gerçekleştirdik. #GSB #VerEliniKardeşim

#GSB
#VerEliniKardeşim
GSB_Osmaniye Gençlik Merkezleri (@gsb_osmaniyegm) 's Twitter Profile Photo

Deneyap Atölyesi olarak yeni eğitim öğretim yılına büyük bir heyecanla başlıyoruz! Veli toplantımızı gerçekleştirerek, öğrencilerimizin gelişimini birlikte şekillendirmek için önemli adımlar attık.

🎬🎉 Konteyner kent genç ofisimizde sosyal uyum ve gençlik katılımı projesi kapsamında düzenlediğimiz sinema etkinliğimizde bir araya geldik! Birlikte film izleyip keyifli vakit geçirirken, dayanışmanın ve paylaşmanın ne kadar önemli olduğunu bir kez daha anladık. 💫

🎬🎉  Konteyner kent genç ofisimizde sosyal uyum ve gençlik katılımı projesi kapsamında düzenlediğimiz sinema etkinliğimizde bir araya geldik! Birlikte film izleyip keyifli vakit geçirirken, dayanışmanın ve paylaşmanın ne kadar önemli olduğunu bir kez daha anladık. 💫