Sosyalist Kadın Hareketi(@skadinhareketi) 's Twitter Profileg
Sosyalist Kadın Hareketi

@skadinhareketi

Sistemin karşısında duran, kitlesel, militan bir kadın örgütlenmesi için Sosyalist Kadın Hareketi!
İletişim için: [email protected]

ID:1257399838066593794

linkhttps://forms.gle/anzepHUG4uegANSx7 calendar_today04-05-2020 20:01:09

2,2K Tweet

1,8K Takipçi

162 Takip Edilen

Follow People

📍İzmir

Emeğimiz, özgürlüğümüz, yaşamlarımız için Sosyalist Kadın Hareketi ile 'a!

1 Mayıs yaklaşırken kadınlar olarak kahvaltıda buluşuyoruz.

🗓️ 21 Nisan Pazar
📍Kültür Park
⏰ 09.30

✉️ Katılım için DM'den ulaşabilirsiniz.

📍İzmir Emeğimiz, özgürlüğümüz, yaşamlarımız için Sosyalist Kadın Hareketi ile #1Mayıs'a! 1 Mayıs yaklaşırken kadınlar olarak kahvaltıda buluşuyoruz. 🗓️ 21 Nisan Pazar 📍Kültür Park ⏰ 09.30 ✉️ Katılım için DM'den ulaşabilirsiniz.

📍Ankara
Detaylı bilgi için iletişim:0533 026 02 59

📍Ankara Kartaltepe Pazar yerinin haftada bir “KADIN EMEĞİ PAZARI” olması için imza kampanyası başlatıyoruz. Birlikte ve daha güçlü adımlar için; sende gel kampanyayı birlikte büyütelim, sorunlarımıza birlikte çözümler üretelim . Detaylı bilgi için iletişim:0533 026 02 59

📍Antalya

Emeğimiz, özgürlüğümüz, yaşamlarımız için Sosyalist Kadın Hareketi ile 'a!

1 Mayıs yaklaşırken kadınlar olarak piknikte buluşuyoruz.

🗓️ 21 Nisan Pazar
📍Konyaaltı Beach Park
⏰ 14:00

✉️ Katılım için DM'den ulaşabilirsiniz.

📍Antalya Emeğimiz, özgürlüğümüz, yaşamlarımız için Sosyalist Kadın Hareketi ile #1Mayıs'a! 1 Mayıs yaklaşırken kadınlar olarak piknikte buluşuyoruz. 🗓️ 21 Nisan Pazar 📍Konyaaltı Beach Park ⏰ 14:00 ✉️ Katılım için DM'den ulaşabilirsiniz.

📍İzmir

Pazartesi Van’da devletin darbesine karşı çıkmak için sokağa çıkan kadın arkadaşlarımız Sibel Ve Seda’nın tutukluluk kararına karşı İzmir Birlikte Güçlü♀️ ‘ in çağrısı ile bu gün Karşıyaka İskele Karşısında basın açıklamasına katıldık.

Adalet Biziz Susmayacağız!

📍İzmir Pazartesi Van’da devletin darbesine karşı çıkmak için sokağa çıkan kadın arkadaşlarımız Sibel Ve Seda’nın tutukluluk kararına karşı @KBGizmir ‘ in çağrısı ile bu gün Karşıyaka İskele Karşısında basın açıklamasına katıldık. Adalet Biziz Susmayacağız!
Sosyalist Kadın Hareketi(@skadinhareketi) 's Twitter Profile Photo

📣Direniş ve dayanışma kazandı! Van halkının iradesi kazandı!

Yaşasın halkların ortak mücadelesi!
Yaşasın halkların kardeşliği!

📣Direniş ve dayanışma kazandı! Van halkının iradesi kazandı! Yaşasın halkların ortak mücadelesi! Yaşasın halkların kardeşliği!

📍Ankara
Yasalar sokakta yazılır.
Adalet halkların elleriyle gelecek..

📍Ankara Van'da halkın iradesine yönelik devlet saldırılarına karşı Dem Parti'nin çağrısı ile gerçekleşen açıklamaya katıldık. Yasalar sokakta yazılır. Adalet halkların elleriyle gelecek..
Çağla Cemali(@CaglaCemali_KKB) 's Twitter Profile Photo

📢 Kamuoyunun Dikkatine,

📢 Kamuoyunun Dikkatine, Adayı olduğum Bağımsız Devrimci Aday Platformun seçim çalışmalarımıza yönelik yapılan saldırılar ile ilgili açıklamasını sizlerle paylaşıyorum. 👇 'Saha çalışmalarımıza yapılan bu saldırıların sonlanmaması halinde; emeğe, devrimci değerlere sahip çıkmak…
Sosyalist Kadın Hareketi(@skadinhareketi) 's Twitter Profile Photo

🔻Kadınlara, öğrencilere, işçilere, halklara yöneltilen topyekûn saldırılara yanıt olarak, 1 Mayıs'ı Taksim'de birlikte örgütleyelim! #1Mayıs2024 #Taksim1MayısAlanıdır
İzmir Kadın Platformu(@izmir_kadinP) 's Twitter Profile Photo

📌27 Mart Çarşamba
📌18.30
📌Türkan Saylan Kültür Merkezi önü

Mart başından bu yana 31 kadın katledildi. Yitirdiğimiz kız kardeşlerimizin hesabını sormak için, haklarımızdan hayatlarımızdan vazgeçmiyoruz demek için buluşuyoruz... 📌27 Mart Çarşamba 📌18.30 📌Türkan Saylan Kültür Merkezi önü
Samandağ Dayanışma Evleri(@SamandagDayan) 's Twitter Profile Photo

Geçen sene sokaklarımızdaki kokuyu kireç ile bastıranlara karşı reyhan ve bahhurlarla yürüdük. Öfkemiz baki!
Unutmayacağız, affetmeyeceğiz! Nehna Zeynep Kuray

Sosyalist Kadın Hareketi(@skadinhareketi) 's Twitter Profile Photo

Migros Gebze Depo'da kötü çalışma koşulları ve işten atmalara karşı gelişen direnişin öncü işçilerinden Gülhan Albayrak geçtiğimiz gün bir erkek tarafından katledildi.

Gülhan'ı katledenlerden birlikte hesap soracağız!

Sosyalist Kadın Hareketi(@skadinhareketi) 's Twitter Profile Photo

🔻Oylar Komünist Kadın Başkan Çağla Cemali'ye!

Açıklamanın tamamı için👇

🔻Oylar Komünist Kadın Başkan @CaglaCemali_KKB'ye! 🔻'Samandağ'da bağımsız aday Komünist Kadın Başkan Çağla Cemali'yi desteklemeye, geleceğimiz için örgütlenerek birlikte yönetmeye çağırıyoruz!' Açıklamanın tamamı için👇
Çağla Cemali(@CaglaCemali_KKB) 's Twitter Profile Photo

🟤Samandağ Kadın Yürüyüşü

Samandağlı kadınlarla birlikte bugün umudu büyütüyoruz. Dün biz vardık, bugün biz varız, yarın da biz yöneteceğiz.

Kadınların gösterdiği iradeyle Samandağ'da herkesin ezberi bozuluyor ve bunun temsilcisi olmaktan gurur duyuyoruz.

31 Mart'ta oylar…

📌Samandağ

40. Günde hüznümüz isyanımızdır diyerek nasıl yürüdüysek bugün de Samandağ'ı yeniden kuracak olanlar biziz diyerek yürüyoruz.

Yeni bir yaşam kurmak, hesap sormak için geliyoruz!

📍Antalya

Renklerimizle, sözlerimizle, sloganlarımızla, zılgıtlarımızla 'Her gün 8 Mart her gün kavga' diyerek mücadelemizi sürdürmeye devam edeceğiz.

📍Kocaeli/İzmit

Kampüslerden, fabrikalardan, atölyelerden çıktık, evlerimizden çıktık.
Bu düzene başkaldırıyoruz.
Tüm meydanlarda biz kadınların sesleri yankılanacak!Ördüğünüz tüm duvarları yıkmaya geliyoruz!

Direnişi Büyüt, Örgütlen, Yönetelim!