Datça Demokrasi Platformu(@DatcaDemokrasi) 's Twitter Profileg

@DatcaDemokrasi

Barış içinde, demokratik, eşit ve adil bir yaşam için bağımsız, sivil bir inisiyatiftir.
#DatçayıSavunuyoruz

ID:1379365843130314754

linkhttps://www.change.org/datcayisavunuyoruz calendar_today06-04-2021 09:30:35

762 Tweet

2,3K Takipçi

254 Takip Edilen

📌Basın Açıklaması: 10 Mayıs 11.00
📍Datça Milli Eğitim Müdürlüğü Önü

Datça Eğitim-Sen & KESK📢 Okullarda yaşanan şiddetin ve eğitim emekçilerine yönelik saldırıların önlenebilmesi, eğitim emekçilerini hedef haline getiren ve uygulamalara son verilmesi için MEB'e acil çağrı! 📌Basın Açıklaması: 10 Mayıs 11.00 📍Datça Milli Eğitim Müdürlüğü Önü
Datça Demokrasi Platformu(@DatcaDemokrasi) 's Twitter Profile Photo

📢Basına ve Kamuoyuna: Taksim’in özgürleşmesi için mücadele edenlerin gözaltına alınması, tutuklanması kabul edilemez.
Taksim’i Özgür Bırak!

'95. Adalet ve Barış Buluşması'
ile birlikte
Datça Demokrasi Platformu

📢*Taksim'i Özgür Bırak!* Taksim’in özgürleşmesi için mücadele edenlerin gözaltına alınması, tutuklanması kabul edilemez. *Basın Açıklaması*📌 7 Mayıs Salı Saat 17.00 Berkin Elvan Yontusu '95. Adalet ve Barış Buluşması' ile birlikte Datça Demokrasi Platformu

30.04.2024 Salı 17.30 Cumhuriyet Meydanı

Çağrı 📢 Mücadeleyi büyütmek ve umudu örgütlemek için, yitirdiklerimizin anısına denize karanfiller ve zeytin dalları atarak 1 Mayıs’a çağrıda bulunacağımız basın açıklamamıza bekliyoruz. Tüm emek ve demokrasi güçlerine duyurulur. 30.04.2024 Salı 17.30 Cumhuriyet Meydanı

📢 Özgürlük ve Demokrasi İçin Haydi 1 Mayıs'a
👉 1 Mayıs 2024 Çarşamba
📍Toplanma: saat 12.30 Demokrasi Evi
Datça Demokrasi Platformu

📢 Özgürlük ve Demokrasi İçin Haydi 1 Mayıs'a 👉 1 Mayıs 2024 Çarşamba 📍Toplanma: saat 12.30 Demokrasi Evi Datça Demokrasi Platformu

📢 Mücadeleyi Büyütmek Umudu Örgütlemek için
Haydi 1 Mayıs'a! 📌
1 Mayıs 2024 Çarşamba 13.00
Toplanma yeri: Demokrasi Evi
1 Mayıs Alanı: Datça Cumhuriyet Meydanı
Yaşasın !

📢 Mücadeleyi Büyütmek Umudu Örgütlemek için Haydi 1 Mayıs'a! 📌 Datça KESK Temsilcilerinin Çağrısıyla Demokrasi Evi Önünde Buluşup Cumhuriyet Meydanına Yürüyoruz. 1 Mayıs 2024 Çarşamba 13.00 Toplanma yeri: Demokrasi Evi 1 Mayıs Alanı: Datça Cumhuriyet Meydanı Yaşasın #1Mayıs!

📢 Davet: Dayanışma Pikniği🎈28 Nisan Pazar 13.00'te Hızırşah Piknik Alanı

📢 Davet: Dayanışma Pikniği🎈28 Nisan Pazar 13.00'te Hızırşah Piknik Alanı Yiyeceğini, içeceğini, topunu, çalgını, sandalyeni, tabureni getir. Müzik ve süpriz sanatçılar, halaylar, horonlar, zeybekler, çeşitli oyun ve etkinliklerle eğlenelim, hem bolca sohbet edelim 🎵🎶🧺🍴🍎
PencereTV(@penceretv2) 's Twitter Profile Photo

☑️Datça Demokrasi Platformu

💬'DDP yerel seçim tutum belgemiz alanlara göre ekleriyle birlikte basıldı! Çok yakında dağıtıma başlayacağız...'

Datça Demokrasi Platformu(@DatcaDemokrasi) 's Twitter Profile Photo

📢DDP yerel seçim tutum belgemiz alanlara göre ekleriyle birlikte basıldı! Çok yakında dağıtıma başlayacağız 📌

MUCEP Datca #DatçayıSavunuyoruz DoğalKalsın 🌿(@MucepD) 's Twitter Profile Photo

İliçte katliam yaşanıyor.
Tüm Datçalıları çağırıyoruz.

İliçte katliam yaşanıyor. Bunu protesto ediyoruz; bununla ilgili basın açıklaması için saat 18.00'de Cumhuriyet Meydanı'nda toplanıyoruz. Tüm Datçalıları çağırıyoruz.
Datça Kadın Platformu(@datcakadinplt) 's Twitter Profile Photo

'... Talebimiz kısa ve öz: Başta toplumsal cinsiyete dayalı olmak üzere tüm eşitsizlikler ile mücadelede sorumluluk alan ve eşit temsiliyet anlayışıyla harekete geçen bir yerel yönetim istiyoruz.' 📌

Gündem Fethiye(@GundemFethiye) 's Twitter Profile Photo

⬛️Datça'da depremde hayatını kaybedenler saat 4.17'de anıldı: 'Affetmeyeceğiz, unutmayacağız'

Haberin detayları için tıklayın👇

gundemfethiye.com/datcada-deprem…

Toplanma yerleri
📍Cumhuriyet Meydanı, Datça
📍Palamutükü, Sahil kafe, Betçe

6 Şubat depremlerinin 1. yıl dönümünde 04:17'de elimizde mumlarımızla buluşup kayıplarımızı anıyoruz🕯️ Toplanma yerleri 📍Cumhuriyet Meydanı, Datça 📍Palamutükü, Sahil kafe, Betçe #uyandımyanındayım #penceredebirmumyak #sokaktabirmumyak #meydandabirmumyak
İklim Adaleti Koalisyonu(@iklimadaleti_k) 's Twitter Profile Photo

6 Şubat depreminin yıl dönümünde Hatay halkı ile dayanışma programımız Dikmece direnişi ziyareti ile başladı.

Dikmece halkı kararlı bir şekilde zeytinlikleri, tarım arazilerini, yaşam alanlarını savunmaya devam ediyor.

Datça Demokrasi Platformu(@DatcaDemokrasi) 's Twitter Profile Photo

Bileşenlerimizden MUÇEP'in çağrısıyla Billurkent ve Karaincir'de mühürlenmesine rağmen devam eden kaçak inşaatlar protesto edildi. Tüm Datçalıları kaçak inşaatların çok geç olmadan yıkımlarının gerçekleşmesi için başlatılan kampanyaya destek olmaya çağırıyoruz.